Klacht: Bezorger gemist

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze avond, 29 juni, zou mijn pakket door DHL bezorgd worden. Het pakket zou tussen 18:35-20:35 bezorgd worden. Om 19:36 krijg ik een email met daarin het bericht dat de bezorger voor een dicht deur heeft gestaan. Dit is onmogelijk, ik heb namelijk met mijn buurvrouw staan praten aan de deur rond deze tijd. Jammer dat ik dus nu mijn pakket elders moet ophalen.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket gewoon bij mij thuis wordt bezorgd, zoals in eerste instantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2020 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dankjewel voor je bericht. Ik kan zo niet ontdekken wat de oorzaak is geweest. Het spijt me in ieder geval dat je een onterechte niet-thuisscan gehad. Dat is zeker niet de bedoeling. Fijn ook dat je het bij ons meldt. Ik verwacht dan ook dat het niet meer voorkomt. Anders horen we het graag.
De zending gaat echter momenteel naar een servicepunt. Daar is geen invloed meer op uit te oefenen. Vanaf vandaag is het daar nog 7 kalenderdagen af te halen.

Met vriendelijke groet,

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door xdaanx