Klacht: bezorger gemist

op 25 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou tussen 18.00 en 21.00 bezorgd worden. Ik was sinds 17.00 thuis en er heeft niemand aangebeld in deze hele periode. Ik ben om 19.30 mijn post gaan controleren en daar lag een DHL briefje dat ik niet thuis was. Dit is al een keer eerder gebeurd dat er niet eens word aangebeld en meteen het briefje in de post ligt. Ook is er niets aangegeven op dit briefje, volledig leeg, dus ik moet zelf kijken via internet wanneer ze weer komen zonder dat ik de bezorgtijden kan aanpassen.
Nu moet ik voor de 2e avond op rij mijn afspraken annuleren omdat misschien een DHL bezorger langskomt. Dit is uiterst irritant.

Ik wil zelf de bezorgtijd kunnen kiezen, maar ik kan niks aanpassen. Ik wil nu dat het bij een DHL parcel shop wordt bezorgd zodat ik het kan ophalen wanneer het mij uitkomt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:35 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Enorm vervelend dat de chauffeur niet heeft aangebeld, maar alleen een kaartje heeft achtergelaten en dit ook al eerder is gebeurd. Mijn excuses dat u hierdoor langer moet wachten op uw pakket. Ik zal dit melden zodat we herhaling in ieder geval kunnen voorkomen.

We kunnen het pakket helaas niet doorsturen naar een parcelshop, dit omdat vanavond de laatste bezorgpoging is. We komen het tussen 18.00 en 21.00 uur aanbieden. Hopelijk komt dat uit voor u.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pwijering