Klacht: Bezorger gemist

op 24 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

İk heb bevestiging mail ontvangen voor mijn zending dat tussen 11:00 – 15:00 uur bezorgd wordt.ik was special thuis geblijven.daarna nog een mail ontvangen dat 16:09 bezorgd is maar ik heb ze niet onvangen.niemand aangebeld niemand gewest ook niets in de brievenbus.Volgende dag in de ochtend lag er een stukje van die kaartje (dus niet oficieel)een staat op “pakje bij nr:23”.Zomaar met eigen beslissing bij iemand anders afgeleverd.trouwens ik was thuis.ik vind dit zo vereemd.

İk was hele dag thuis voor de ontvangs.Het kost mij geld.Want ik ben Zzp'r dagje niet werken veel te duur.İk wil mijn kosten vergoed worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 augustus 2017 om 11:17 geantwoord

Beste Alex,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend dat uw pakket als bezorgd zijnde staat gemeld terwijl u niks heeft ontvangen. Ook erg vreemd dat u een dag later een kaartje heeft ontvangen dat uw pakket bij buren is bezorgd. Ik zal hier melding van maken zodat we dit met de chauffeur kunnen oppakken. Wat betreft de kosten kan ik u geen vergoeding toekennen, dit omdat wij geen garanties bieden op de opgegeven tijdsblokken. Uiteraard staat u er vrij in dit bij de afzender aan te geven, zij kunnen dit bij DHL aangeven om de verzendkosten terug te vragen en u bij hun. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne