Klacht: bezorger gemist

op 23 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo het pakketje van mijn dochter zou vandaag 22 – 8 – 2-17
tussen 14.00 uur en 16. 00 uur komen
ik ben speciaal thuis gebleven tussen die tijd
en ben om 17.00 uur met de hond gaan lopen }10 minuten}
daarna kijk ik in de brievenbus en vind een kaartje van DHL
met de bezorgcode 3TZ3938CJ
dus wie is hier fout
ik vind dit belachelijk dan moet hij niet zeggen tot 16.00 uur
terwijl ik tot 17.00 uur heb gewacht!!!!!!

gr L > Rademaker

Gewenste Oplossing:

zo goed mogelijke afspreek tijden
en niet dat ik voor jan L... zit te wachten!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 augustus 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is de bezorger op 22 augustus om 15.01 bij u langs geweest. U geeft aan dat u op dat tijdstip aanwezig was. Hier heb ik dan ook direct melding van gemaakt want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het pakket is de volgende dag alsnog afgeleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door l rademaker