Klacht: Bezorger geen briefje achter gelaten

op 19 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld en de bezorger heeft geen briefje achter gelaten in mijn brievenbus. Vervolgens bel ik DHL en zegt die vrouw tegen mij dat ik het via de verzender moet regelen om een onderzoek te starten. Zij zei dat de bezorger het bij een van mijn buren heeft afgeleverd. Ik woon in een portiek van ongeveer 200 woningen. Mijn directe buren hebben het pakketje niet. De bezorger heeft ook geen huisnummer in het systeem achter gelaten dus die vrouw zei dat ze mij niet verder kon helpen. De fout ligt hier duidelijk bij DHL en nu moet ik het gaan oplossen. Betaal ik dus voor een service die totaal niet geleverd wordt

Gewenste Oplossing:

Als het intern wordt opgelost, de chauffeur op het matje wordt geroepen en ik gebeld wordt met het goede nieuws waar ik mijn pakketje kan vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uiteraard betreuren wij het dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Op basis van de gegevens in mijn systeem kan ik u helaas niet aangeven bij welke buren uw pakket is geleverd. Dit willen wij graag nader onderzoeken. Om die reden heeft mijn collega u geadviseerd om bij de afzender van het pakket te melden dat dat u uw pakket niet heeft ontvangen. De afzender kan ons voorzien van specifieke informatie over uw pakket en ons verzoeken het onderzoek voor u te starten. Zodra zij contact met ons hebben gehad zullen wij dit nader onderzoeken.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tamar van Dijk