Klacht: Bezorger geeft pakketje niet af

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben verhuist naar een ander adres en ik ben vergeten de adres te veranderen naar de nieuwe adres, toen ben ik gaan wachten op mijn pakketje die geleverd word bij de verkeerde adres, ik heb hierbij mijn ID, en de barcode van mijn pakketje laten zien maar ik kreeg mijn pakketje niet mee. (hierbij stond mijn naam ook op het pakketje).

Niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2017 om 19:34 geantwoord

Geachte heer Lucas,

Dank u zeer voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u een pakket op uw oude adres verwachtte, maar dat u deze (ondanks het vertonen van uw ID) niet mee kreeg. Ik kan mij voorstellen dat u hier verontwaardigd door was en ik leg u dan ook graag uit hoe dit komt.

Op het moment dat de afzender ons gegevens door geeft kijken we niet naar de naam, maar enkel naar het adres. Dit komt omdat wij op adres bezorgen en niet op naam. Omdat u niet de bewoner van het adres bent wat op het pakket staat mocht de bezorger deze dus niet aan u meegeven. Hopelijk heeft u heer begrip voor.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JonnyLucasNL