Klacht: Bezorger geeft ‘niet thuis melding’, dit klopt niet!

op 27 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track & trace van mijn pakket zou ik niet thuis zijn geweest vandaag en heeft de bezorger mij gemist. Dit klopt niet! Ik ben speciaal thuis gebleven voor het pakket waar ik erg naar uitkeek. Helaas vaker problemen met DHL.

Gewenste Oplossing:

Als DHL geen leugens vertelt en de pakketten levert wanneer ze zeggen dat ze het zullen leveren! Ook zou het fijn zijn als webshops openlijk laten zien met welke pakketservice ze samenwerken, ik ga niet meer bij Webshops bestellen die met DHL samenwerken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door zartel