Klacht: Bezorger geeft aan dat we niet thuis waren

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag tussen 18 en 22 uur zou de bezorger komen om mijn pakketje af te keveren. Dit heb ik tegen betaling van 1,95 geregeld om in de avonduren te bezorgen. Eerst krijg ik melding dat tussen 1910 2010 aankomt na 2010 krijg ik melding dat ze me hebben gemist, terwijl we thuis waren. Belachelijk vind ik dit!!! Speciaal hiervoor thuis gebleven en 1,95 betaald, dan ga ik toch niet weg!!! Dit is 2e keer problemen in 2 weken met ze.
Zoals ik al hierboven ook aangaf is dit 2 e keer in 2 weken problemen met jullie heb. 2 weken geleden heb ik ook hele middag op de bezorgers moeten wachten voor beIrging van een bed. Uiteindelijk toen ze er waren wilden ze niet de bedden sjouwen omdat ze langer dan 50 m moesten lopen. Na half uur discussie met de bezorgers toezegging gekregen om volgende dag te bezorgen. Krijg ik daarna mail dat het toch een paar dagen later mogelijk was. En nu dit!!! Ik ben het echt spuug zat, als jullie je afspraken niet na kunnen komen geef het aan!! Toen vroegen jullie 45 euro bezorgkosten maar ik heb wel 2 x vrij moeten nemen op jullie te wachten. Graag ontvang ik antwoord van jullie

Gewenste Oplossing:

Dat in ieder geval mijn 1,95 bezorgkosten voor avonduren en 45 euro bezorgkosten van 2 weken geleden retour krijg. Ik heb 2 x hele dag en een hele avond voor niks op ze gewacht. Mijn tijd is ook kostbaar! En een bosje bloemen erbij zal ook op zijn plaats zijn om het allemaal te verzachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kros, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u langs is geweest. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil aller eerst mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Zou ik de track en trace code van de zending mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Sakl

3 maanden geleden - Track trace van gisteren 3SYFKH009501172, inmiddels vandaag bezorgd en van 2 weken terug heb ik geen track tracé nr, toen hebben we mail zonder track tracé ontvangen van noreply@extra-at-home.post.nl

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kros, Hartelijk dank voor uw reactie. Voor wat betreft de levering van het bed zie ik aan het mailadres dat deze is geleverd via onze vrachtdienst Extra@Home. Voor vragen of klachten kunt u het beste contact opnemen met hun eigen klantenservice via telefoonnummer 088-2363764. Zij zijn te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Zij kunnen u daar verder mee helpen. Bij zending 3SYFKH009501172, kan ik zien dat hier telefonisch al een klacht over is ingediend. Via die weg wordt het met de betreffende medewerker besproken zodat we herhaling kunnen voorkomen. Ik zie echter nog niet staan dat het bedrag van € 1,95 wordt terug gestort. Klopt dat? Anders wil ik hier alsnog een verzoek voor indienen. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om dit direct voor u te regelen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Uw IBAN en de juiste te naam stelling Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sakl

3 maanden geleden - Willen jullie dan vriendelijk zijn om mijn klacht door te sturen???? PostNL is PostNL....jullie werken toch onder dezelfde naam. Jullie kennen het woord klantgerichtheid niet zeker? En wat betreft 1,95 jouw collega aan telefoon zei dat ze het zou overmaken, heeft ook al mijn gegevens genoteerd.... misschien beter kijken in jullie systeem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kros,

Bedankt voor uw reactie. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik uw melding niet doorsturen naar Extra@Home. Zij hebben een eigen klantenservice, u kunt hen benaderen voor vragen en opmerkingen over deze zending.

Ik heb de de klacht bekeken in ons systeem. Er is nog geen betaalverzoek aangemaakt voor de niet uitgevoerde avondbezorging. Om uw melding over het bedrag van €1,95 goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen. Omdat het spijtig genoeg niet mogelijk is om via deze website privéberichten te versturen met privacygevoelige informatie zoals een IBAN-nummer raad ik u aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 17:40 geantwoord

Ik heb gebeld en doorgegeven aan jullie medewerker alpin. Belachelijk hoe jullie omgaan met een klacht!!

Alle klachten die gemeld zijn door Sakl