Klacht: Bezorger geeft aan dat ik niet thuis ben

op 08 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb speciale levering op zondag gekozen. Het pakket zou tussen 14-16uur komen. Na veel mailtjes naar de Bijenkorf waar het pakketje vandaan komt, krijg ik om kwart voor 8 een melding van postnl dat ik niet thuis ben. Ik zit al de hele dag te wachten en nu krijg ik dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket direct ontvangen, gebeurt dit niet dan wil ik een reeële vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2016 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Svlxxxxx,

Uit uw bericht begrijp ik dat u met de Bijenkorf had afgesproken dat uw zending op zondag zou worden geleverd. Helaas is dit niet gelukt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Svlxxxxx