Klacht: bezorger g

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag een pakje krijgen alleen ik was zelf niet thuis en in overleg met de zender heb ik een briefje geplakt dat het pakje bij de buren mag afgeleverd worden waar ik zeker van ben dat ze thuis waren!! Pakje is toch terug meegenomen door de bezorger ik heb met jullie gebeld waar ik niet netjes een antwoord op kreeg en waarna ze telefoon heeft opgehangen! Toen heb ik weer met de zender gebeld en van hun hoor ik dat de bezorger om 14.50 is geweest terwijl ik om 14.30 al thuis was en het briefje aantrof in de bus. Het is echt heel vervelend hoe het is gegaan maar zeker heel onbeschoft als je netjes bel maar dat je dan op een onfatsoenlijke manier geholpen of eigenlijk niet geholpen wordt!!!

Ik wil dat er iets gedaan wordt aan jullie personeel voraal wie je aan de lijn krijgt!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:38 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat jammer dat de bezorger geen gehoor heeft gegeven aan uw schriftelijk verzoek om uw pakket bij de buren af te leveren. Wat hier precies de reden van is geweest kan ik u niet zeggen. Het is aan de bezorger zijn inzicht of hij wel of niet de pakketten bij buren aflevert. Wanneer de bezorger niemand thuis treft, bestaat de kans zelfs met een briefje aan de deur dat het pakket de volgende bezorgdag pas weer bezorgd wordt. Daarnaast weet ik niet over welke informatie de afzender beschikt, maar volgens onze gegevens was de zending omstreeks 12.24 aangeboden afgelopen vrijdag. Wellicht was er op dat moment bij uw buren ook niemand aanwezig?

Hoe dan ook heeft de bezorger afgelopen zaterdag wel iemand thuis getroffen en het pakket bij u af weten te leveren.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 02 oktober 2017 om 20:30 geantwoord

Hij heeft mijn bestelling zaterdag zonder aan te bellen door de brievenbus gedaan! Heel vreemd dat dan vrijdag niet kon ik heb ook niet voor getekend dus hij vervalst ook met handtekening!!

Alle klachten die gemeld zijn door Demir07