Klacht: Bezorger en klantenservice

Clk op 04 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL parcel.

Ik word niet gehoord door de klantenservice. Ik heb zowel 4 a 5 keer een klacht moeten indienen over de bezorgers. Bezorger weigert om naar boven te komen. En ik krijg altijd te horen van de klantenservice dat ze wel naar boven moeten. Er is gewoon een lift aanwezig. Maatregelen over Corona is versoepeld dus ik snap niet waarom bezorgers weigeren. Ten tweede de klantenservice doet gewoon niks!!!! Ze zeggen alleen onze excuses ik ga een melding van maken. Wat heb ik hier aan als het continue herhaald word en er word gewoon niks gedaan. Ik wordt gewoon niet gehoord door de klantenservice en er werken alleen maar onvriendelijke bezorgers. Als je je werk niet goed uitvoert kan je gewoon een ander werk zoeken. Hoe vaak moet ik nog een klacht indienen. Ik weet nu niet waar me pakket is meneer heeft meegenomen.

Als de bezorger gewoon naar boven komt zoals de afspraak is. En dat de klantenservice of DHL MENSEN OP KANTOOR EVEN IETS GAAN DOEN OM Voor te komen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Zolang u niet hoger dan 4 hoog woont of er gewoon een lift aanwezig is horen we aan uw voordeur af te leveren. Dus ten eerste mijn excuses hiervoor. Begrijpelijk dat u het zat begint te worden op deze manier. Ik pak dit dan ook graag verder voor u op. Daarvoor moet ik alleen wel weten om welke pakketten dit exact gaat welke de bezorger(s) weigerde naar boven te brengen. Kunt u mij de track en trace codes hiervan toesturen? In elk geval de meeste recente graag. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Clk

2 jaren geleden - Hi Nikki, Dank voor je reactie. Dat is het ik ben het gewoon zat. Het gaat om de volgende bestellingen: 3SZAL002794409 heeft me pakket weer meegenomen. 3SZAL002702455 JUN491599949030108643428 deze meneer was heel brutaal ik schrok hiervan. Liet gewoon me pakket beneden. En zei ook dien maar lekker weer een klacht. JJD149070004731964 toen ik in discussie ging kwam hij wel naar boven. JUN491599949030107042876 hij kwam weer niet naar boven en dit was een duur product Apple Watch dus ik moest wel naar beneden. En fijn dat u het gaat oppakken. Vriendelijke groeten,

DHL

Heeft op 04 juli 2020 om 13:02 geantwoord

Goedemiddag!

Bedankt voor uw reactie.

Heel fijn dat u de track and trace codes heeft bewaard. Via deze weg heb ik namelijk beide bezorgers kunnen achterhalen en heb ik zojuist de klacht ook doorgezet richting de leidinggevende van de bezorgers om dit verder op te pakken.

Ik ga er nu dan ook vanuit dat het niet weer zal gebeuren en u de pakketten op de juiste wijze zal ontvangen van ons. Mijn excuses nog voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Clk