Klacht: bezorger een uur te vroeg

op 26 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

we kregen te horen dat de chauffeur er tussen 17:00 en 19:00 uur.
Ik kom thuis om 15:50 Uur en tot mij verbazing ligt er een ntb in de bus waarop ik meteen de klantenservice belde en vroeg waarom de chauffeur er zo vroeg was.om dat de afspraak tussen 5 en 7 was.

ik had de zending dringend nodig maar de klantenservice wilden niet bellen met de betreffende chauffeur om het als nog te leveren
ik ben ook onbeschoft behandeld door u medewerkster.
pakket mocht ook afgeleverd worden bij buren waarop zei zij op het pakket staan niet leveren bij buren. nou ik heb de afzender gebeld en die zei dat het niet waar was en dat het vaker gebeurt bij postnl

nou ik vind het in ieder geval een …… bedrijf die postnl

als ik mijn pakket morgen krijg tussen 13:30 en 17:00 uur en als ik er niet ben leveren bij buren. maar ik blijft het been ....... bedrijf vinden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juni 2017 om 16:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Dekker,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat de bezorger niet binnen de aangegeven tijd bij u was. De tijden die wij op onze website aangeven zijn een schatting, en het is mogelijk dat de bezorger eerder of later is dan verwacht.

Ook vindt ik het erg jammer dat u niet op gepaste wijze bent geholpen door een van onze medewerkers. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door hanny25@kpnmail.nl