Klacht: Bezorger die niet weet hoe een deurbel werkt.

op 23 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag een pakket ontvangen tussen 14.00 en 18.00. Ik ben hiervoor de hele middag thuis gebleven, en tot mijn verbazing zag ik dat om 17.37 “Geadresseerde was niet thuis.”in mijn T&T staan.
En nu: Nieuwe bezorgpoging op eerstvolgende bezorgdag
Ik kijk al het hele weekend uit naar dit pakket. Dus ik ben heel erg teleurgesteld (het is een verjaardagscadeau waar ik erg naar uitkijk)

Later nog even nagevraagd bij de buren of er misschien bij hun een kaartje is afgegeven, maar nee hoor. Geen kaart ontvangen ook.
Ook heeft geen van de buren een DHL busje in de buurt gezien. (ik neem uit goed vertrouwen maar aan dat hij wel in de buurt is geweest)

Dus nu moet ik nog een dag thuis zitten en hopen dat de volgende chauffeur wel weet hoe een deurbel werkt? Dat is meer dan een klein beetje vervelend. Ik wil mijn pakket!

Pakket dat morgen voor 14.00 bezorgt word, en een cursus "hoe werkt een deurbel" aan de bezorger die aanbellen nog heel moeilijk vind. (ik beloof de volgende bezorger niet te bijten, als hij m'n pakket maar op tijd bezorgt)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door DebbieRie