Klacht: Bezorger die geen zin had om een briefje in de bus te duwen

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 weken zat ik al te wachten op mijn pakketje het was dus 4 weken geleden al hier maar ik was helaas niet thuis
De bezorger had blijkbaar geen zin om een briefje in de brievenbus te stoppen dat mijn pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor lag het gevolg het pakket is terug gestuurd naar de afzender na 2 weken
Als ik dit geweten had had ik het zeer zeker opgehaald want het was een cadeau voor mijn man
Het pakket bleef maar in het postsorteercentrum liggen en werd niet geleverd dus vandaag maar eens gebeld hoe het zat
Nou dan krijg je het hele verhaal te horen kortom de bezorger was gewoon lui maar moet nu wel op kantoor komen ben maar blij dat ik niet weet wie je bent want dan had je een vet probleem !!!!
Wat een slechte service gewoon omdat iemand te lui is effe een briefje in de brievenbus te duwen

Ik wil gewoon mijn pakketje ontvangen
En weten of de bezorger aangepakt is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:21 geantwoord

Geachte mevrouw Nijsten,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik begrijp dat de bezorger geen afhaalbericht bij u heeft achtergelaten waardoor u niet wist dat het pakket al enige tijd klaar lag bij de afhaallocatie. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. De klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur is aangesproken op deze gang van zaken om herhaling te voorkomen. Voor opnieuw verzending van het pakket adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Nogmaals excuses voor de ondervonden overlast.

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Nee want heb de verkopende partij al een paar berichten gestuurd maar nog steeds geen antwoord dus geen pakket en mijn centen zijn ook weg als ik niet alsnog mijn pakket geleverd krijg aan wie moet ik me dan wenden of vergoed PostNL dan mijn pakket ???

Alle klachten die gemeld zijn door Thenanny1975