Klacht: Bezorger DHL

op 09 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag 2 pakketjes ontvangen via DHL, ben er speciaal voor thuis gebleven. Nu staat er op de site dat het adres gesloten is en dat de bezorger het morgen weer probeert. Ik ben de hele dag! thuis geweest en er heeft niemand aangebeld en hoezo adres gesloten? Dit is de zoveelste keer met DHL! In het vervolg laat ik mijn pakketjes via een ander bedrijf bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Als DHL de klachten over het bezorgen een keer serieus neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door BMC