Klacht: Bezorger DHL loog mbt aflevering

op 23 juli 2020 over DHL Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger DHL zegt dat er bij aflevering niemand thuis was en heeft het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt, waar ik het de volgende dag kan ophalen.
Ik was thuis en hoorde de auto. Echter er is niemand aan de deur geweest. Wel kreeg ik vrijwel direct daarna een mail dat ‘er niemand thuis was’ en kan dus nou het pakket de volgende dag elders ophalen!! Ik woon in buitengebied en moet daarvoor dus extra reizen.
De bezorger loog dus over de afhandeling van de bezorging naar mij en naar DHL.
Bij direct melding/navraag bij DHL wordt er niets met de klacht gedaan, nog wordt het pakket nogmaals aangeboden.
Het is overigens niet de eerste keer dat DHL op dergelijke wijze de bezorging afwikkelt…..!

Ik zou tevreden zijn geweest als het pakket nogmaals dezelfde dag wordt aangeboden, en de klacht ook bij de betreffende bezorger terecht komt. Maw dat DHL daadwerkelijk iets met de klacht doet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL Parcel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cattlequarter