Klacht: bezorger denkt dat hij mijn post mag openmaken

op 29 september 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

er is nu tot 3 keer toe een boek bezorgd door selektvracht maar aangezien ik niet thuis was heeft de bezorger de pakketjes geopend en het boek door de brievenbus geduwd waardoor er nu al 3 exemplaren van het zelfde boek beschadigd zijn en retour naar de afzender moeten .
niet alleen is dit strafbaar maar kost mij extra tijd en telefoon kosten. en selketvracht reageerd niet of nauwelijks op mailtjes via hun klachtenformulier.

maatregelen tegen de desbetrefende persoon

Bericht van

6 jaren geleden - We hebben de klant geinformeerd dat de werkwijze van deze bezorger niet conform bezorginstructie is en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. De bezorger wordt conform onze klachtenprocedure aangesproken op deze foutieve werkwijze, zodat herhaling wordt voorkomen. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 november 2011 om 14:35 geantwoord