Klacht: Bezorger brengt pakket standaard bij buren

op 03 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu de tweede keer dat mij pakker bij de onderburen (dit is een winkel) is afgegeven in plaats van bij mij zelf op de derde verdieping. Was ook nog eens een halfuur na uiterlijke tijd volgens track en trace. 1x hele middag gewacht en er was niet aangebeld, toch bleek pakket al bij de winkel te liggen. Nu belde de bezorger wel aan maar bij opendoen van de portiekdeur kwam hij niet naar boven. Ik deed snel schoenen aan en ging naar beneden, lag het pakketje alweer bij de winkel.. hoe moeilijk kan het zijn om even de trap op te lopen of 10sec te wachten tot ik beneden ben. Blijkbaar is het sneller en makkelijker om het op de begane grond snel af te geven en door te rijden.

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur voortaan gewoon op tijd komt en het pakketje boven afgeeft of heel even wacht tot ik beneden ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakketten regelmatig direct worden afgeleverd bij uw onderburen, zonder dat er op uw eigen adres een bezorgpoging is gedaan. Dit is uiteraard niet de manier waarop pakketten horen te worden aangeboden en afgeleverd, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag wil ik een melding maken om dit met de verantwoordelijke bezorger(s) te bespreken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de track&trace code van het meest recent afgeleverde pakket waarbij dit is voorgevallen? - Is er in deze situatie wel een briefje in uw brievenbus achtergelaten? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Bakker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2017 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bakker,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole1938