Klacht: bezorger bied pakket niet voor 2e x aan zoals het hoort

op 05 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

bezorger hoort pakket de volgende dag opnieuw aan te geven op het adres waar het bezorgt moet worden alleen is hij te beroerd om het te doen
meerdere malen

bezorgen zoals het hoort en waarvoor hij betaald krijgt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Dreuning, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de pakketbezorger uw pakket de volgende dag niet opnieuw heeft aangeboden. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting. Pakketten worden normaal gesproken tweemaal aangeboden op uw adres voordat ze doorgestuurd worden naar de afhaallocatie. Uitzondering is een aangetekende zending vanuit het buitenland. Hierbij geldt één bezorgpoging. Wilt u mij de track&trace code van het betreffende pakket sturen? Dan kijk ik graag wat er in uw situatie aan de hand is geweest. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht yvonne dreuning

4 weken geleden - Eerst staat er bezorging dinsdag in app Vervolgens staat er maandag ineens ophalen volgende dag bij coop met afhaalbericht Die heb ik niet want in de stad mag er geen brievenbus hangen in pui winkels Op de app staat u krijgt de volgende dag uw pakket nogmaals aangeboden Nergens staat dat buitenlandse post daar niet onder valt Gelieve u voorwaarden duidelijk neer te zetten dat het voor iedereen duidelijk is en niet alleen voor u

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Dreuning, Vriendelijk dank voor uw reactie. Heeft u uw pakket inmiddels al af kunnen halen? Zou u ons sowieso nog de Track&Trace code van uw pakket kunnen sturen? Dan kijk ik graag mee wat er exact is gebeurd en hoe bij u de verwarring is ontstaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht yvonne dreuning

2 weken geleden - kon het traceernummer zien via de leverancier. heb zo pakket op kunnen halen, adres van mij klopte dus geen reden om niets te sturen helaas was dit niet de eerste x mis nog steeds 3 pakketten maar zijn niet meer te achterhalen gelukkig weinig waarde maar toch

Heeft op 12 juni 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte mevrouw Dreuning,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Jammer dat u de barcode niet heeft doorgeven, maar ik ben blij dat u dit pakket inmiddels heeft kunnen ophalen.

Heeft op 18 juni 2017 om 15:15 geantwoord

is van de zotte dat je zelf je pakket moet gaan zoeken
zonder bericht dat je iets hebt gehad

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne dreuning