Klacht: Bezorger bezorgt niet zoals t hoort

op 09 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen 3 weken al meerdere problemen met bezorger gehad. Verkeerde briefjes bij de verkeerde mensen ingegooid, of gewoon niet.
Daarbij pakketten ook bij de verkeerde bezorgd.
Ik had laatst 4 pakketten in huis van verschillende mensen. Briefjes ook bij die mensen door elkaar gehaald, verkeerd adres op de briefjes, ben er een paar dagen zoet mee geweest, om uit te vinden hoe alles zat. Ben er nu een beetje klaar mee.
Deze bezorger maakt er echt een potje van.

Gewenste Oplossing:

Pakketten op het juiste adres afleveren, indien niet thuis bij de buren, maar gooi dan een juist vermeld briefje bij het juiste adres in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Roepert, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk dat er zoveel verkeerd gaat bij de bezorging van pakketten in uw straat. Mijn excuses hiervoor. Dit wil ik uiteraard graag voor u doorgeven om dit met de bezorger te laten bespreken. Ik ontvang graag van u de barcode(s) van pakketten waarbij dit is voorgevallen. Kunt u dan ook aangeven wat er per pakket precies is misgegaan? Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jet1903

3 jaren geleden - Bedankt voor de reactie! Ik heb van deze pakketten geen barcodes ontvangen of heb ze inmiddels niet meer. Ik neem namelijk pakketjes voor de buren aan, maar als de briefjes door de bezorger verkeerd of gewoon niet ingegooid worden. Waardoor niemand weet dat ik hun pakketje heb aangenomen. Gaat het compleet mis, ik heb alle pakketjes zelf bezorgd, ben er 3 dagen zoet mee geweest. Later hadden mijn buren een pakketje voor mij aangenomen maar ik had geen briefje..... De bezorger neemt het niet zo nauw heb ik het idee. Mvg Jet Roepert

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 november 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Roepert,

Bedankt voor uw toelichting. Jammer dat u de codes niet meer heeft. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de pakjes al bij de juiste mensen heeft afgegeven. Ik hoop dat het niet weer zal gebeuren, maar mocht het toch weer misgaan dan wil ik u vragen om de barcodes te noteren en dit bij ons te melden, zodat deze medewerker hierop kan worden aangesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jet1903