Klacht: Bezorger bezorgd steeds bij een ander

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vaste bezorver in Kockengen heeft al meerdere malen een pakket voor mij bezorgd bij mij schoonmoeder (pr. Beatrixweg 20, Kockengen) omdat hij weet dat zij altijd thuis is. Hij belt tegenwoordig niet eens meer bij mij aan maar rijd direct naar haar. Vandaag was ik de hele dag thuis, een pakket van DHL is wel bij mij bezorgd. Maar het andere pakket van PostNL is direct bij mijn schoonmoeder bezorgd, zonder dat er bij mij is aangebeld of een briefje door de deur is gedaan.

Ook kwam hij mijn schoonmoeder laatst in het dorp tegen tijdens het bezorgen, hij vroeg haar of hij het pakketje gelijk aan haar kon geven. Toen ze weigerde en zij dat hij maar moest kijken of ik thuis was vroeg hij haar of ik thuis was. ‘Dat weet ik niet, moet je zelf gaan kijken’ zei ze.

Ik ben het zat dat hij direct naar haar rijd en niet eens meer kijkt of ik thuis ben!

Groetjes
Karin van der Ham
Pr. Beatrixweg 2, Kockengen

Gewenste Oplossing:

Als hij in ieder geval eerst bij mij aanbelt, als ik niet thuis ben een briefje achterlaat en zoals het hoort het pakketje bij de buren afgeeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw van der Ham, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw pakketten rechtstreeks bij uw schoonmoeder worden aangeboden, in plaats van dat er een bezorgpoging op uw adres gedaan wordt. Ik wil u hier dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Zou u de 3S-codes van de betreffende pakketten mee willen sturen? Dan kan ik een klacht voor u indienen, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 dagen geleden - Geachte mevrouw van der Ham, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 oktober 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Ham,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Karin87