Klacht: Bezorger bezorgd niet tot aan de deur

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger wilde dat iedereen uit onze flat naar beneden kwam om hun bestelling in ontvangst te nemen, dat is lekker makkelijk, betalen wij daar verzendkosten voor?

Als hun personeel gewoon tot aan de deur bezorgd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Gottenbos, Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de bezorging van u pakket. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten. Een pakket bezorger dient altijd pakketten aan te bieden aan de voordeur ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er geen lift is, maar wel een intercom dan mag de bezorger de geadresseerde vragen om naar beneden te komen. Als de geadresseerde vervolgens de medewerker vraagt om naar boven te komen dan dient de bezorger dit ook te doen. Als u dit duidelijk aan de bezorger heeft gevraagd, dan wil ik hier graag een melding van maken om dit met de bezorger te laten bespreken. Zou u mij hiervoor nog de 3S-code van het betreffende pakket willen sturen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Gottenbos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Gottenbos,

Alle klachten die gemeld zijn door W.Gottenbos