Klacht: bezorger betalen

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had vandaag een pakketje moeten ontvangen,ik heb de bezorg kosten en alles al betaald maar mijn bezorger zei dat ik hem 20 euro contant en gepast moest betalen maar dat geld had ik niet. Ik snap niet waarom ik mijn bezorger moet betalen en nu heb ik mijn pakketje nogsteeds nii

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als dit mij goed wordt uitgelegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Querina,

Dat is vreemd inderdaad! Bij DHL Parcel hoeft u namelijk, tenzij het onder rembours verstuurd is, geen kosten te betalen om het pakket in ontvangst te nemen. Bij DHL Express zijn er invoerrechten, wellicht is het pakket via dat netwerk verstuurd.

Om dit na te gaan, ontvang ik graag van u het zendingsnummer van uw zending, u mag dit uiteraard ook naar ons sturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. refnr.: 542674

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door querina