Klacht: Bezorger belt niet aan en gaat weer weg

op 28 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag verwachtte ik een pakketje van DHL, met mijn nieuwe werkkleding erin.

Ik ben thuis gebleven,omdat ik vandaag (maandag) meteen bij mijn nieuwe werk zou gaan beginnen. Maar mooi niet dus. Want tot mijn verbazing zag ik dat de bezorger had aangegeven dat ik niet thuis was, terwijl ik wel degelijk thuis was.

Dit is te schandalig voor woorden!

Track&Trace: JVGL0561222101033211

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgers worden aangesproken op hun nalatigheid en dat jullie je excuses hievoor aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 februari 2017 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet thuis scant terwijl u wel thuis was, Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Ik zie dat het pakket gisteren is afgeleverd dus wil ik u heel veel succes wensen met uw nieuwe baan.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nori