Klacht: Bezorger belt niet aan.

op 26 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren was ik helaas niet thuis toen mijn pakket de eerste keer bezorgd werd. Ik heb hierbij geen bezorgkaart ontvangen. Vandaag zou de bezorger volgens track & trace opnieuw een bezorgpoging doen. Ik ben de hele dag al thuis maar toch geeft track & trace aan dat ik niet thuis was. De bezorger heeft niet eens aangebeld, dus dan is het ook logisch dat ik mijn pakket niet kan aannemen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket kan ontvangen en als de bezorger van DHL de volgende keer wel aanbelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door RubenM