Mijn Klacht:
Vorige week maandag 10 juli heb ik een bestelling geplaatst. Vanwege enige vertraging zou deze op 15 juli geleverd worden door DHL.
Ik heb op 15 juli de hele dag zitten wachten op het pakket, zonder hem ontvangen te hebben. Toen heb ik DHL gebeld, en zij vertelden mij dat er iets mis gegaan was met het sorteren/inscannen.
Het sorteren was eindelijk gelukt op dinsdag 18 juli, waardoor de eerste bezorgpoging op woensdag 19 juli plaats kon vinden. Vandaag (19 juli) ben ik ook de hele dag thuis gebleven, omdat ik het pakket vandaag moest hebben.
Nu keek ik net op de track en trace site, en daar staat ineens dat ik niet thuis geweest zou zijn. Onzin, ik ben expres weer de hele dag thuisgebleven. De chauffeur heeft niet aangebeld en ook geen briefje in de brievenbus gedaan.
Daarna heb ik direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, en die zeiden dat het pakket gewoon morgen nog een keer (tussen 8 uur \’s ochtends en 18 uur \’s avonds) wordt aangeboden.
Ik vind zowel de houding van de chauffeur door het niet aanbellen en het adres voorbij rijden (ik heb de bestelauto gezien), als de houding van de klantenservice erg slecht.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik vandaag het pakket alsnog ontvang. Ik vind dat de chauffeur het niet kan maken door niet aan te bellen, terwijl ik al twee dagen op dit pakket aan het wachten ben.
