Klacht: Bezorger belt geeneens aan

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week maandag 10 juli heb ik een bestelling geplaatst. Vanwege enige vertraging zou deze op 15 juli geleverd worden door DHL.

Ik heb op 15 juli de hele dag zitten wachten op het pakket, zonder hem ontvangen te hebben. Toen heb ik DHL gebeld, en zij vertelden mij dat er iets mis gegaan was met het sorteren/inscannen.

Het sorteren was eindelijk gelukt op dinsdag 18 juli, waardoor de eerste bezorgpoging op woensdag 19 juli plaats kon vinden. Vandaag (19 juli) ben ik ook de hele dag thuis gebleven, omdat ik het pakket vandaag moest hebben.

Nu keek ik net op de track en trace site, en daar staat ineens dat ik niet thuis geweest zou zijn. Onzin, ik ben expres weer de hele dag thuisgebleven. De chauffeur heeft niet aangebeld en ook geen briefje in de brievenbus gedaan.

Daarna heb ik direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, en die zeiden dat het pakket gewoon morgen nog een keer (tussen 8 uur \’s ochtends en 18 uur \’s avonds) wordt aangeboden.

Ik vind zowel de houding van de chauffeur door het niet aanbellen en het adres voorbij rijden (ik heb de bestelauto gezien), als de houding van de klantenservice erg slecht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik vandaag het pakket alsnog ontvang. Ik vind dat de chauffeur het niet kan maken door niet aan te bellen, terwijl ik al twee dagen op dit pakket aan het wachten ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend te vernemen dat er niet bij u is aangebeld terwijl u op uw pakket aan het wachten was. Ook erg jammer dat u vervolgens een slechte ervaring heeft gehad met onze telefonische klantenservice. Ik maak erg graag melding van uw klacht. Echter heb ik op basis van de door u opgegeven adresgegevens niks kunnen vinden. Kunt u mij het traceernummer (begint met 3S of een J) doorgeven? Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Ganon875