Klacht: Bezorger belt al twee keer niet aan! Direct briefje ‘niet thuis’ in de bus!

op 09 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag heeft de bezorger van DHL voor de tweede keer een briefje ‘niet thuis’ in de bus gegooid zonder aan te bellen! Dit is zó frustrerend! Wij hebben een ‘mobiele deurbel’ en hebben deze op beide momenten meegenomen waar we ook waren in het huis zoals wij altijd doen. De bel getest, ja hoor die doet het. Postnl kan de deurbel wél vinden, waarom DHL niet!? Onbegrijpelijk en de meest klantonvriendelijke service die ik in tijden heb meegemaakt. Wij zijn enorm teleurgesteld.

Als de bezorgen gewoon netjes het werk doet waar hij voor wordt betaald. Aangezien de bezorger wordt betaald per afgeleverd pakket lijkt het mij niet meer dan normaal nav bovenstaand gedrag te korten. Hij levert immers niet de service welke wordt beloofd en dus ook verwacht.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:28 geantwoord

Beste S.vdHeide,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat de bezorger niet correct zijn werk heeft gedaan. Het is zeker niet de service die wij verwachten van de bezorger.

Ik ga hier direct een melding van maken bij zijn leidinggevende, zodat hij hierop wordt aangesproken.

Vanuit het systeem zie ik dat de zending vanavond tussen 18.00-21.00 opnieuw bij u wordt aangeboden. Ik ga ervanuit de de bezorger van vanavond netjes bij u aanbeld en u de zending in ontvangst kan nemen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak omtrent deze zending.

Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door S.vdHeide