Klacht: bezorger asociaal

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al een geruime tijd nemen mijn vriend en ik pakketjes aan voor onze buren. Wij zijn student, en daarom bijna altijd thuis. Onze buren werken bijna allemaal fulltime. Het resultaat is dat wij alle pakketjes aannemen van onze flat.
Nu is het zo dat de pakketbezorger niet eens meer de moeite neemt om bij onze buren aan te bellen en direct bij ons aanbelt. (dit weet ik omdat de bellen in onze flat ALTIJD zeer duidelijk hoorbaar zijn.) Dit is behoorlijk storend. Daarbij heb ik een bijbaan met nachtdienst. Het moment dat ik overdag in bed lig, blijf de bezorger aanhoudend aanbellen, meerdere keren achter elkaar en soms wel meer dan een minuut lang achtereen.
Vandaag toen wij zelf iets besteld hadden, (wij bestellen zelf bijna nooit iets) keek de bezorger mij niet eens aan toen hij het pakketje afleverde. Ik ben meer dan klaar met het asociale gedrag van de bezorger.

Andere bezorger of een tik op de vingers

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kraaijeveld, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mijn excuses voor de overlast. U bent uiteraard niet verplicht om pakketten voor de buren aan te nemen. U mag dit weigeren. Maar de bezorger mag hier uiteraard ook geen misbruik van maken, die dient de pakketten wel eerst op het aangegeven adres aan te bieden en een briefje achter te laten bij de geadresseerde. Kunt u mijn nog de barcode verstrekken van een van de pakketten waarbij dit is voorgevallen? Of op welke datum dit voor het laatst is gebeurd? Ook zou ik graag de barcode ontvangen van het pakket dat bij u is afgeleverd? Dan kan ik hier een melding van maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kraaijeveld, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 13:48 geantwoord

Geachte mevrouw Kraaijeveld,