Klacht: Bezorger asociaal

op 09 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over de postbezorger die pakketten afleverd. Deze persoon is heel onvriendelijk en zijn taalgebruik kan echt niet. Vandaag kon hij zijn pakket niet kwijt bij mij en was niet erg voorzichtig met het terugplaatsen van het pakket in de bus. Deze persoon heeft ook al eens met een pakketje van de buurman gegooid want het was toch “goedkope rotzooi”.
Wanneer je een klacht wilt indienen op de postnl site is daar geen mogelijkheid voor.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer deze meneer de klanten en pakketten met respect behandeld. Wanneer deze meneer daar niet toe in staat is zou ik graag een ander persoon zien op de bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw van Ligten, Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent met de manier waarop uw pakketten worden geleverd. U geeft aan dat de bezorger in kwestie erg onzorgvuldig met uw pakketten omgaat. Dit spijt me te lezen, want dit past niet bij de service die u van PostNL mag verwachten. Graag ontvang ik de barcode van het betreffende pakket die u in uw klacht vermeldt, zodat we dit bij de leidinggevende van de betreffende bezorger neer kunnen leggen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van Ligten, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Ligten,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 8602bg