Klacht: bezorger aan de deur geweest maar blanco kaartje achter gelaten

op 07 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van de week werd er een pakket bezorgd maar ik was niet thuis de bezorger was aan mijn deur geweest. De bezorger had een blanco kaart door de bus heen gegooid er is niet op genoteerd wanneer er een volgende bezorgmoment komt. Dit is al de tweede keer dat het gebeurd ik vind het niet kunnen want ik blijf in de onduidelijkheid dat ik niet weet wanneer mijn pakket opnieuw bezorgd word.

Gewenste Oplossing:

Dat de volgende keer het kaartje wel ingevuld word en dat de bezorgers op hun fouten worden aangesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jack01