Klacht: BEZORGER

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn bestelling vandaag nodig waardoor ik heel de dag thuis ben geweest. Ik keek even op de site en zag dat de bezorger zogenaamd langs is geweest. Nou wat niet waar is ik heb vaak genoeg uit de raam gekeken de bel is niet afgegaan. En ik heb geen brief ontvangen en mijn buren ook niet. Dus bezorger kon ook niet bij de verkeerde deur geweest zijn. Nou vroeg ik of het vandaag nog bezorgt kon worden of waarom ze het niet bij de buren afleveren. Waarop er word gezegd we kunnen niet bellen naar de bezorgers of een melding maken of ze opnieuw langs kunnen gaan. Plus geven ze aan dat de ene bezorger wel bij de buren afgeeft en de ander weer niet. Dus elke bezorger doet eigenlijk waar ze zin in hebben.

Dat er een regel word gemaakt waar elke bezorger zich aan moet houden. Dat niet elke bezorger zomaar wat doet zoals waar ze zij in hebben. Bijv als de persoon niet thuis is dat ze aanbellen bij de buren als die thuis zijn dat de pakket daar wordt achter gelaten en een brief in de post word gegooid. Als de buren ook niet thuis zijn dat er dan een brief wordt gegooit dat er een keuze wordt gemaakt dat het vandaag nog voor 18:00 wordt bezorgt of een andere dag. Plus dat er wat aardigere mensen werken bij de klantenservice zou een pré zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat de levering van uw zending niet is gelukt. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Het is inderdaad niet mogelijk om de bezorger vandaag nogmaals langs te laten komen. Sorry voor het ongemak. Uw zending is doorgepland naar levering voor morgen tussen 11.00 en 15.00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 11 februari 2018 om 21:47 geantwoord

Ik vind dit geen goed excuus. Het is een fout van DHL dat het mis is gegaan en dat ik daardoor nog meer geld moest besteden en een dag thuis heb gezeten voor niks. Ik vind dat DHL regels moet maken waar elke bezorger zicht aan moet houden

Alle klachten die gemeld zijn door e.viin