Klacht: Bezorger

op 06 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte P&O,

Zojuist werd aan de deur gebeld, vervolgens binnen 10seconden weer, eer ik van boven in mijn bed naar onder bij de deur was gerend (ivm nachtdienst) ging weer de bel (3x een lange rinkelbed binnen 30seconden) en werd door de brievenbus geroepen. HALLLOOO??? En op de deur gebonst. Dit vind ik geen normale manier ok contact te zoeken met de klant.
Vervolgens maak ik de deur open met de vraag; Meneer?!??? En krijg een antwoord: Ja u hebt dit besteld en wordt in mijn handen geduuwd.
Waarop ik op het pakketje kijk en in mezelf zeg: wie heeft dit besteld…?
(Aangezien een andere bewoner het besteld heeft en uberhaupt niet op de hoogte was dat iets geleverd zou worden)
Bezorger antwoord: ja ik niet in elk geval.
En liep terug naar zijn bus en reed weg.
Ik vroeg me nog zo af of ik iets moest ondertekenen? Blijkbaar niet…

Dit was mijn vehaal van afgelopen half uur.
Eerder hadden we een hele fijne Post bezorger, en de laatste tijd zit deze man erbij. Het betreft een oudere man met een bril.

Vorige keer heeft mijn moeder deze bezorger aan de deur gehad, en was er ook niet van gecharmeerd hoe hij telken bleef bonsen en bellen, met zijn antwoord: er ataan toch autos voor de deur? Dan blijf ik bellen tot dat iemand open doet. Waarop wij reageerde: er hoeft niet altijdniemand thuis te zijn als er een auto staat?

Wij wonen in een dorpje in Ohe en Laak.
Normaal gesporken wordt het bij de buren afgegeven. Iedereen kan goed overweg met elkaar in de straag, en word het zo opgelost dat de deur ernaast het pakketje aan pakt. De vorige bezorger zetten het bog achterom in het tuinhuis. (Dat is niet wat ik vraag) maar een voorbeeld wat je kan nemen qua klantvriendelijkheid.
Ik ben over deze bezorger niet aanspreekbaar over zijn klantgerichtheid en vind het niet kunnen hoe hij steeds door de brievenbus roept op de deur bonst en in een minuut 5x blijft bellen als een gek.
Ik woon in een nette buurt, en dit lijkt wel iemand van de achterbuurt wat aan je deur staat te rammelen.

Mvg Britt

Gewenste Oplossing:

Als er klantgericht gehandeld wordt, en er vriendelijkheid van de bezorger afkomt.
Als niet open wordt gedaan een briefje voor een andere keer in de bus stoppen ipv je mond of bij de buren afgeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Maas, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de pakketbezorger meerdere malen achter elkaar aanbelt en door de brievenbus roept. Ik begrijp dat u hier niet op zit te wachten, in excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Graag meld ik dit bij de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat dit met de betreffende bezorger kan worden besproken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket of heeft u wellicht een andere code van een pakket wat door deze chauffeur is afgeleverd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw Maas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Maas,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door DeOnlineShopper