Klacht: Bezorger

op 09 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag di. 8 -8 2017 een pakketje verwacht die door DHL wordt bezorgd van 11 tot 15 uur .
Ik heb de heel dag zitten wachten op .
4 keer telefonisch contact me Dhl .
Ieder keer hoor ik HIJ IS ONDER WEG .
tot 19 uur bel ik weer en dan
Krijg ik te horen DAT DE BEZORGER IS GEWEEST .EN NIEMAND IS THUIS .
Dit is niet de eerst keer dat zo iets is gebeurt.
Allen maar met D H L wordt nooit op tijd bezorgt .en ook nooit een papiertje achterlaten bewijst dat hij is gewest.
Ik weet het niet wat is dit van slecht ,slechter ,slechtst service.
Ik moet morgen weer een vrije dag vragen om de pakketje te ontvangen .
En afwachten komt de bezorger of weer opnieuw NIET .
NIET NORMAAL EN VERSCHRIKKELIJK.

Gewenste Oplossing:

Als maar een keer op tijd komt de bezorger zonder te liegen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

U geeft aan dat u de hele dag heeft zitten wachten op de bezorger. Dat is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling.

Als ik uw zending nakijk in ons systeem zie ik inderdaad dat de bezorger vertraging heeft opgelopen en buiten het tijdvak bij u langs is geweest. Dat kan een keer gebeuren maar het is niet de bedoeling dat dit vaker voorkomt, zoals u aangeeft. Ik wil u in ieder geval mijn excuses aanbieden voor het ongemak. De bezorger zal vandaag tussen 18:00 en 21:00 uur bij u langs komen.

Ik hoop dat het lukt om uw zending vandaag in ontvangst te nemen.

Met vriendelijke groet,
Janneke DHL Parcel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:08 geantwoord

Nee dit is niet de oplossing ,dit is allen maar een belooft .
Ik moet eerst kijken of de bezorger komt echt of opnieuw wordt gelogen tegen mij .

Alle klachten die gemeld zijn door Egypt