Klacht: bezorger

op 22 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist heb ik papier bezorgd gekregen. Een aantal dozen. Ik heb gevraagd of het papier even naar de archief ruimte gereden kan worden. De bezorger heeft een handig steekkarretje mee en de pakketten zijn nogal zwaar. Maar hij geeft aan dat hij de meter heeft geteld en dat niet wil doen. Dus ik vraag of ik dan heel even zijn steekkarretje mag om het zelf te doen. Dit zou nog geen halve minuut werk zijn.

Ik snap dat er veel moet gebeuren op een dag, maar enige service wat in dit geval echt een kleine moeite is mag ik toch wel verwachten?

Vandaag 15.20 uur, Mantel&Overtoom Notarissen Andijk, r.mantel@mantelovertoom.nl

Wanneer u uw medewerkers instructie geeft dat ze moeten kijken naar de situatie. In de tijd dat hij mij een reactie geeft dat hij het niet doet, had hij al klaar kunnen zijn, in plaats van dat er kennelijk de instructie is dat hij niet meer dan een meter in het bedrijf mag komen. Ik vind dit een domme manier van zuinigheid want u heeft nu een ontevreden klant. Dus ik ben tevreden als u dit meeneemt in het maken van het beleid voor uw medewerkers. Graag hoor ik het ook wanneer u dit niet van belang vindt, dan zal ik het bedrijf die u inhuurt namelijk verzoeken om een ander bedrijf in te huren voor het bezorgen van onze spullen.

Rinske Mantel

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juli 2016 om 12:26 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Mantel,

Allereerst begrijpen wij dat het erg vervelend is geweest dat de bezorger geen verder hulp heeft verleend.

Echter heeft de bezorger zich aan regels te houden, waarin staat dat DHL bezorgd aan de voordeur. Een steekkarretje uitlenen doen de chauffeurs niet, omdat als u schade overkomt o.d. blijft de chauffeur verantwoordelijk gezien het zijn spullen zijn.

Wij begrijpen u, maar ook onze bezorger.

Manon.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Mantel