Klacht: bezorger

op 29 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger heeft pakket tegen deur aangezet en is weggegaan maar er was niemand thuis

Niet meer want er hing netjes een briefje dat hij het bij een van de buren kon afgeven en als dat te veel is voor postnl dan denk ik dat het tijd wordt om andere bezorgers te nemen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze werd onbeheerd achter gelaten bij uw deur. Dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil dit graag doorzetten zodat we dit met de betrokken medewerker kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track- en Trace code van de zending? Deze begint vaak met 3S of begint en eindigt met 2 letters zoals AB123456789CD.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 29 mei 2020 om 09:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Conniek