Klacht: Bezorger

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger belt niet aan loopt zo na de brievenbus en gooit er een briefje in die had geen zin om na 4 hoog te lopen later kon ik dit pakketje ophalen bij een post-nu punt.

Nu heb ik nog een klacht ik heb iets besteld bij hm zij geven aan dit pakketje verzonden te hebben ik heb een mail gehad met een track and tracé. Die werkt niet. Ik heb geen briefje in de bus. Ik wil weten waar mijn pakket is gebleven mogelijk heeft de bezorger die bij de buren geleverd of voor mijn deur neer gezet en is die nu zoek. Er ligt bij mij geen briefje in de bus.

Ik wil mijn pakket!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger alleen een briefje in de brievenbus heeft gedaan. Verder begrijp ik dat u nog wacht op een pakket van HM. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van het pakket waarvoor niet is aangebeld? - Wat is de Track en Trace-code van het pakket van HM? - Werkt uw bel goed?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 08:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Esmee030