Klacht: Bezorger 1 uur en 40 minuten voor de afgesproken termijn

op 11 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou tussen 1 en 3 uur ’s middags een zeer belangrijk pakket afgeleverd worden waar onder andere mijn paspoort in zit. Bij thuiskomst om 11:30 bleek de postbezorger al geweest te zijn en een briefje met een niet-thuis code in de brievenbus gedaan te hebben. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en die konden mij alleen vermelden dat hij om 11:20 langs geweest is en dat hij waarschijnlijk een andere route gereden heeft dan afgesproken.
Op mijn vraag of dit normaal was kreeg ik geen antwoord. Ook wilden zij de pakket bezorger niet bellen om te vragen om mijn pakket als nog binnen de afgesproken termijn af te leveren.
Het enige wat er voor mij nu op zit is nog een dag vrij te nemen van mijn werk.

Ik wens niet te betalen voor deze non-service

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juni 2016 om 10:48 geantwoord

Geachte heer Verburg,

Uit uw bericht begrijp ik dat een pakket dat u verwachte, buiten het gestelde tijdvak is aangeboden. Ik vind dit zeer spijtig. Helaas zijn de tijden een indicatie en kan het daarom voorkomen dat het daadwerkelijke tijdstip afwijkt. Het is inderdaad niet mogelijk de bezorger hierover te bellen en het pakket nogmaals aan te bieden, het spijt mij zeer.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 11 juni 2016 om 10:52 geantwoord

Dit is geen oplossing maar dezelfde soort excuses die ik ook aan de telefoon al kreeg.

Alle klachten die gemeld zijn door BramVerburg