Klacht: bezorgen verkeerd adres

op 19 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post.nl heeft een pakket (waarvoor alleen door de ontvanger getekend mag worden) bezorgd op een verkeerd adres die niet van plan zijn dit aan mij te overhandigen. Er lag ook een kaartje in de deur met waar het bezorgd is. Gebeld en kreeg een slecht nederlands sprekende dame aan de lijn die alleen de woorden echter en helaaswel 40 x uitgesproken heeft. Een leidinggevende kreeg ik niet te spreken want die zou het zelfde antwoord geven!!!!. Omdat dit een fout is van post.nl wilde ik dat de bezorger zelf het pakket gaat ophalen en het dan weer aan mij aanbiedt. gebeurd dus niet werd mij verteld!!!! De verzender (buitenlandse partij) is de enige die een verzoek tot onderzoek kan doen. Dit terwijl ik kan aantonen dat het pakket verkeerd bezorgd (en voor getekend ) is op het andere adres

Als ik mijn pakket heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer van Winsen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aangetekend pakket op een verkeerd adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Heeft op 19 september 2018 om 08:37 geantwoord

Geachte heer Van Winsen,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gerardvanwinsen