Klacht: Bezorgen van pakket

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via track en tracé werd gemeld dat mijn pakket tussen 9.30 uur en 11.30 uur bezorgd zou worden.
Kreeg bericht dat het vertraging was. PostNL gebeld de dame wist mij niets nieuws te vertellen dan wat ik al wist.
Blijf thuis om mijn pakket te ontvangen. Gaat dit nu de hele dag duren?

Gewenste Oplossing:

Waarom hoor ik niet hoe lang dit gaat duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sibbald,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat uw zending niet is bezorgd in het aangegeven tijdvak van 9:30 uur tot 11:30 uur. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Het kan hierdoor voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Ik ga er vanuit dat u de zending inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door G.a.sibbald