Klacht: bezorgen van goederen

op 21 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb producten besteld via ICI Paris.nl. Vervolgens een mail gehad met de informatie dat de bezorger er tussen 14:00- 18:00 zou zijn. Ik ben heel de middag en avond thuis geweest maar er is niemand geweest. Ik heb toen vervolgens ICI Paris gebeld en die vertelde mij dat ik niet thuis was.
Ik heb toen mijn 3s code ingevuld bij bezorger gemist en daar stond dat ze om 18:54 waren langs gekomen, maar dat ik niet thuis was. Het is zo, ik was thuis tussen 14:00 en 18:00 ze zijn niet gekomen. Ik was ook thuis om 18:54, maar als was ik niet thuis dan had dat ook geen heel groot probleem geweest, want ik heb een mail gehad dat ze voor 18:00 het pakketje zouden bezorgen. Verder heb ik ook geen formulier in mijn brievenbus gehad, waarop stond dat ik niet thuis was

Als mijn pakketje vandaag nog wordt bezorgd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door sannebroeders