Klacht: Bezorgen te laat

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Post,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een nieuwe telefoon verwachtte, maar dat deze niet bij u is aangekomen de volgende dag en dat u geen 3S-code heeft ontvangen van de afzender. Ik kan me goed voorstellen dat u daarover frustraties ervaart.

Om dit na te kijken en uit te zoeken adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u van een 3S-code voorzien of u een andere oplossing bieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnywierum