Klacht: Bezorgen te laat

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Post,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een nieuwe telefoon verwachtte, maar dat deze niet bij u is aangekomen de volgende dag en dat u geen 3S-code heeft ontvangen van de afzender. Ik kan me goed voorstellen dat u daarover frustraties ervaart.

Om dit na te kijken en uit te zoeken adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan u van een 3S-code voorzien of u een andere oplossing bieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnywierum