Klacht: Bezorgen Post op het Foute Adres

op 28 september 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post wordt regelmatig door ‘nieuwe’ of ‘inval’ medewerkers van Post.nl niet op ons adres bezorgd maar bij buren verderop in de straat.
Zo krijgen wij belangrijke stukken vaak dagen of weken te laat, al naargelang de buren de post bij ons bezorgen of niet.
Afgelopen zaterdag, 24 september 2011, kregen wij van de buurvrouw een vakantiekaartje van onze zoon die al weer 2 weken thuis was, en belangrijke zakelijke post die voor mijn vrouw was bestemd.
Op zaterdag krijgen wij vaak post bezorgd van iemand die evengoed bij Tomin de plantsoenen zou kunnen onderhouden. Wanneer wij hem aanspreken op het foutief bezorgen van de post antwoordt hij koudweg dat we hiermee moeten leren leven. En dat ondanks dat onze namen en adres steeds correct op de post staat vermeld !!!
Dit kan écht zo niet langer; post dient op het correcte adres en op de gestelde tijd worden bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Dat de post vanaf nu weer op het correcte adres en op tijd wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechte Postbezorging