Klacht: bezorgen pakket

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestel bij ikea pakket..ze vragen zit u op etage…ik vermeld netjes ja…
Nu wordt er net een pakket bezorgd om half een..data 1juli…en de bezorger brengt het niet Nasr mijn deur..pakket is 30kg…ik stel voor..om het samen te doen…nee zegt hij..hij heeft zelfs een steek wagen bij..ik kan er boor staan en hij trekt…
Wat heeft de vraagstelling. .woont u op etage dan voor nut
Ik ben chronisch ziek dus voel me nu.nog beroerder

Wat zijn de regels

Netjes voor de deur afleveren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw van Veen, Uit uw bericht begrijp ik dat u bij de IKEA een pakket heeft besteld en dat de levering niet is gegaan, zoals u had gehoopt. U woont niet op de begaande grond en zoals ik het begrijp heeft de bezorger zich niet netjes naar u gedragen. Als u wilt dat hier een melding van wordt gemaakt richting de betreffende bezorgder, dan ontvang ik graag de betreffende track en tracé code van u, zodat dit doorgezet kan worden. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Van Veen, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Veen,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door v veen