Klacht: Bezorgen pakket

op 23 juli 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via track & trace heb ik bericht doorgekregen dat het pakketje tussen 14.30 en 16.30 uur bezorgd zou worden. Vanaf 13.30 uur was ik thuis maar vond een briefje van post.nl dat het postpakket niet bezorgd kon worden .(te kleine brievenbus….)Ze zijn dus zowieso een uur te vroeg gekomen en krijg ook nog de melding dat het pakket binnen enkele dagen!!!!!!!!!opnieuw aangeboden wordt.

Kom de afgesproken tijd gewoon eens na.Ik wil niet over enkele dagen het pakket maar gewoon vandaag tussen 14.30 en 16.30 uur.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 juli 2015 om 21:46 geantwoord

Geachte mevrouw Tielemans,

Wat ontzettend vervelend dat u uw brievenbuspakje nog steeds niet heeft ontvangen. Wanneer de brievenbus te klein is voor het pakje krijgt u idd een berichtgeving in de brievenbus dat pakket mee gaat met pakketpost. Hier gaan dan weer een aantal werkdagen over heen.

Vanwege de lokale werkonderbrekingen kan u pakket extra vertraging hebben opgelopen. Updates _ info hierover kunt u vinden op de volgende website > http://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/nieuws/.

Hopelijk heeft u het pakje al of zult u 'm snel ontvangen!

Alle klachten die gemeld zijn door smets111