Klacht: Bezorgen pakket

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangege en bin post nl. dat ik mijn pakket op dondetdagmiddag 28 september bezorgd wilde hebben. Is vlg track en trace 28 september om 22.17 uur bezorgd!!!!Track en trace nr. 3SYFCF005902247. Geen bericht in brievenbus dat het pakket is afgegeven bij de buren. Maar ook geen pakket afgegeven om 22.17 uur savonds. Na 3 keer gebeld te hebben, steeds heel veel wachtende voor mij,28 wachtende,23 wachtende en 45!! wachtenden, maar opgehangen. Tot op heden nog geen pakket ontvangen en geen contact te krijgen met post nl. ben ik erg boos. Ik ga geen uren aan de telefoon hangen, tel uit je belkosten….Schandalig!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje is gearriveerd en een verontschuldiging van post nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Valentijn,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket op 28 september niet heeft ontvangen, terwijl er in Track&Trace staat aangegeven dat uw pakket is bezorgd. Ook heeft u geen niet-thuisbericht ontvangen. Het spijt me om dit te horen.

Als u navraag heeft gedaan bij uw buren en als dit niets heeft opgeleverd, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Dit is niet omdat ik u niet wil helpen, maar omdat de afzender een klacht bij ons in kan dienen en navraag kan laten doen bij de bezorger. Vanwege de overeenkomst die is afgesloten met de afzender, is dit alleen mogelijk voor de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lily Valentijn