Klacht: Bezorgen pakket

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje zou tussen 16u en 18u geleverd worden. Ik heb hier een hele dag rekening mee gehouden. Even snel om een boodschap, om 15.40u kom ik thuis en dan is net de bezorger geweest.
Vervolgens rijdt hij om 16.05 langs mijn huis zonder het nog eens te proberen( dit valt dan wel in de aangegeven tijd)
Ik daarna gelijk telefonisch contact opgenomen met post nl en ze geven dan aan dat de bezorger ook halfuur eerder kan komen. Dit staat niet in de mail vermeld. Aangezien wij morgen met vakantie gaan zijn we dus ook niet thuis.
Ik baal hier ontzettend van, want aangegeven tijd was ik gewoon thuis.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakketje vandaag alsnog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Blaeij,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger vroeger bij u was dan de aangegeven tijd. Afhankelijk van de hoeveelheid pakketten die de bezorger mee heeft op zijn of haar rit, en verkeersomstandigheden, is het mogelijk dat de bezorger eerder of later bij u is dan gepland. Het aangegeven tijdvak is dan ook een schatting en geen garantie.

Ik zie dat het pakket op dinsdag 25 juli is bezorgd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door CynthiadeBlaeij