Klacht: Bezorgen pakket

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje zou tussen 16u en 18u geleverd worden. Ik heb hier een hele dag rekening mee gehouden. Even snel om een boodschap, om 15.40u kom ik thuis en dan is net de bezorger geweest.
Vervolgens rijdt hij om 16.05 langs mijn huis zonder het nog eens te proberen( dit valt dan wel in de aangegeven tijd)
Ik daarna gelijk telefonisch contact opgenomen met post nl en ze geven dan aan dat de bezorger ook halfuur eerder kan komen. Dit staat niet in de mail vermeld. Aangezien wij morgen met vakantie gaan zijn we dus ook niet thuis.
Ik baal hier ontzettend van, want aangegeven tijd was ik gewoon thuis.

Ik ben tevreden als het pakketje vandaag alsnog geleverd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte mevrouw de Blaeij,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger vroeger bij u was dan de aangegeven tijd. Afhankelijk van de hoeveelheid pakketten die de bezorger mee heeft op zijn of haar rit, en verkeersomstandigheden, is het mogelijk dat de bezorger eerder of later bij u is dan gepland. Het aangegeven tijdvak is dan ook een schatting en geen garantie.

Ik zie dat het pakket op dinsdag 25 juli is bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door CynthiadeBlaeij