Klacht: Bezorgen in de vuilnis container

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger heeft tot twee maal toe deze week ons pakketje achtergelaten in de vuilnisbak. De eerste keer al gebeld maar dat helpt dus niet.
De eerste keer zat er wel een briefje bij van het pakketje ligt in de vuilnisbak. Maar nu de tweede keer alweer niet.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje aan mij wordt aangeboden, en mocht ik niet thuis zijn dan kom een andere keer of laat het achter op een pickup point.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat uw zending onbeheerd is achter gelaten. Dit is zeker niet de bedoeling. Uw klacht is direct doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder met de bezorger bespreken.

Excuses voor het ongemak. \\

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dkrijgen