Klacht: bezorgen folders

op 04 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds enkele weken krijgen wij geen folders meer en in dit hofje zijn wij erg gesteld op de folders.
Kunt U er voor zorgen dat wij weer de folders ontvangen ?
Bij voorbaat hartelijk dank.

A.Warnaar
Zuiderveldhof 10
8501 HL Joure

dat de folders weer bezorgd worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 04 juni 2021 om 15:06 geantwoord

Geachte mevrouw Warnaar,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ons folderpakket niet te ontvangen. Als échte folderfans begrijpen wij als geen ander dat u geen voordeel wilt missen. Hieronder leest u wat we met uw melding hebben gedaan.

Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buiten-, industrie- of nieuwbouwgebied. In deze gebieden bezorgen wij (nog) niet. Desalniettemin, wordt er continu gekeken of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tip
Om toch geen aanbieding te missen vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app. U kunt zich ook gemakkelijk aanmelden op www.folderkiezer.nl, u ontvangt dan een door uzelf samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL

Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u ons bereiken via de mail of via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag toegewenst en veel plezier met de digitale folders en/of Folderkiezer.

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Warnaar