Klacht: bezorgen en geen post ontvangen.

op 17 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inde de app zou ik dinsdag 8 juni de Avrobode ontvangen niets gezien en donderdag 10 juni unive ook niets eveneens die dag post van de buren in mijn brievenbus. Zoek dit maar eens grondig uit. Het is ongelooflijk.

Gewenste Oplossing:

Grondig uitzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juni 2021 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

- van welk adres u de post ontvangen heeft.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen.

U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met mijn collega's van de Klantenservice via www.postnl.nl/contact, of door contact op te nemen via Facebook of Twitter..

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 17 juni 2021 om 17:06 geantwoord

Verleden week 2 maal geen post ontvangen en eenmaal verkeerd bezorgd. Vandaag wel een app maar weer geen post donderdag 17 juni. W. Van den Burg Asseltseweg 5 8161VV Epe.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim van den Burg