Klacht: Bezorgen de paketten weeeeer niet

op 20 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Steeds weer zeggen ze de paketten te brengen.
Ook bevestigd via mail.
Zit hele avonden tusse 18.00 uur en 21.00 uur naar mn voordeur te kijken.
Dan zette ze de opdracht als paket afgegeven.
Nou .ik heb nog steeds niks gehad.
Volgende dag weer na bellen.
Zeggen ze dat het paket weer op depot ligt in Arnhem.
Weer nieuwe afspraak maken.
Weer maandag van 18 tot 21.00 uur gewacht.. en je raad het al.. WEER NIKS!
voor dik 200 euro word er achter gehouden.
De vorige bestelling was eerst kwijt volgens hun.. en na maanden hoorde we dat het produkt in het paket over datum was .. ik ben echt woest!
Zit alle dagen te wachten op DHL .. maar steeds krijg ik niks .kost mij handen vol geld.. en wie betaald dat da DHL ?!

Als ze zich houden aan de afspraak en mij paket eindelijk eens brengen.
Het gaat nu om dik 200 euro die ik kwijt ben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat de levering van uw zending niet naar wens verloopt. Uiteraard wil ik dit graag nader voor u onderzoeken. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending terug in onze systemen. Heeft u voor mij de traceercode van de zending beginnend met 3S, JVGL of JJD? Wellicht kan ik op basis daarvan meer zien. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Heeft op 20 juli 2017 om 15:09 geantwoord

Er is telefonisch WEEEEER een afspraak gemaakt voor zaterdag. Dus er is nog niks opgelost.. Weer Afwachten ..dus wat we al maanden doen. DANK JE WEL DHL voor de SLECHTE service .

Alle klachten die gemeld zijn door Whatever333